Dotyczy zamówienia usługi audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.
Celem audytu zewnętrznego jest uzyskanie racjonalnego zapewnienia, że koszty poniesione w ramach realizacji zadania/projektu są kwalifikowalne, a zadanie/projekt jest realizowany zgodnie z przepisami prawa, z wnioskiem i umową oraz wydanie opinii w tym zakresie.
Zamawiający:
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Kielcach
ul. Chęcińska 23,
25-020 Kielce
NIP 657-18-64-139
REGON 290460679
KRS 0000152025
telefon: tel. +48 41 361-47-96
adres strony internetowej: www.kielce.psoni.org.pl
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zamawiający nie jest płatnikiem VAT i posiada status OPP.
Przedmiotem zamówienia jest:
Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego projektów pn.:
1. "Równe szanse - godne życie" - wyrównywanie szans poprzez rehabilitację i wspomaganie rozwoju psychofizycznego dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną.Wniosek składany w ramach Konkurs 1/2021 pn. „Sięgamy po sukces” z dnia 15-11-2021 roku.
Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/0000122/13/D z dnia 03-06-2022 roku wraz z aneksem nr 1 z dnia 07-12-2022 r. Okres realizacji projektu: 01-04-2022 do 31-03-2025
Wartość dofinansowania dla III okresu finansowania od 01.04.2024 do 31.03.2025 – 963 726,40 zł.
2. „Samodzielni w życiu częścią społeczności - wspieranie niezależnego funkcjonowania osób niepełnosprawnych intelektualnie poprzez rehabilitację społeczną w ramach mieszkalnictwa treningowego”.
Wniosek składany w ramach Konkurs 1/2021 pn. „Sięgamy po sukces” z dnia 15-11-2021 roku. Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/0000121/13/D z dnia 31-05-2022 roku wraz z aneksem nr 1 z dnia 06.12.2022 r. Okres realizacji projektu: 01-05-2022 do 31-03-2025
Wartość dofinansowania projektu dla III okresu finansowania od 01-04-2024 do 31.03.2025 – 459 244,20 zł
3. Asystent personalny osoby z niepełnosprawnością intelektualną - IV edycja”,
Wniosek składany w ramach Konkurs 1/2023 „Możemy więcej” Numer umowy o dofinansowanie: UM/PW9/2024/2/O_SWIETOKRZYSKI/3914 z dnia 25-04-2024 roku. Okres realizacji projektu: 01-04-2024 do 31-03-2025
Wartość dofinansowania projektu dla III okresu finansowania od 01-04-2024 do 31.03.2025 – 432 000,00 zł
II. Zakres audytu zewnętrznego:
Wytyczne dotyczące audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych znajdują się na stronach:
https://www.pfron.org.pl/organizacje-pozarzadowe/projekty-i-konkursy-dla-organizacji-pozarzadowych/zadania-zlecane-aktualnie-realizowane-konkursy/mozemy-wiecej-konkurs-12023/dokumentacja-konkursowa/wytyczne-dotyczace-audytu-zewnetrznego-mozemy-wiecej-konkurs-12023/
III. Wymagania dotyczące oferenta
Zgodnie z wytycznymi dotyczącymi audytu zewnętrznego zadań/projektów. Link do strony internetowej na której znajdują się wytyczne zamieszczono w pkt. II zapytania ofertowego.
Weryfikacja spełnienia kryterium na podstawie oświadczenia oferenta.
IV. Oferta.
Oferta winna być sporządzona w języku polskim.
W ofercie winny być podana cena brutto zawierająca całkowite koszty związane z przeprowadzeniem audytu.
V. Termin realizacji zamówienia.
Okres realizacji zlecenia sugerowany: do 30.03.2025 roku.
Wyłoniony Oferent zobowiązany jest do podpisania umowy w terminie 7 dni od dnia wyboru oferty dopuszcza się formę podpisu elektronicznych dokumentów profilem zaufanym, elektronicznym dowodem osobistym, podpisem kwalifikowalnym.
VI. Warunki Płatności.
Płatność zostanie zrealizowana po wykonaniu i zaakceptowaniu prac przez Zamawiającego przelewem na wskazany przez Wykonawcę w fakturze rachunek bankowy w terminie do 7 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego rozliczenia zgodnie z indywidualnymi ustaleniami.
VII. Informacje dodatkowe.
- Oferta winna być podpisana przez osobę (osoby) upoważnione do występowania w imieniu Wykonawcy.
- Zamawiający wybierze ofertę cenową odpowiadająca wszystkim wymogom przedstawionym przez niego dla prawidłowej realizacji zamówienia i o najniższej cenie.
- W sprawach dotyczących zapytania informacji udziela biuro projektu w dni robocze od poniedziałku do piątku od godziny 10.00 do 15.00, Tel +48 41 307-01-17
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, trwale zespolonej w sposób zabezpieczający przed zdekompletowaniem, w siedzibie Stowarzyszenia: 25-020 Kielce ul. Chęcińska 23.
Dopuszcza się złożenie oferty w formie elektronicznej opatrzonej podpisami i pieczęcią jako zeskanowany dokument wyłącznie w formancie PDF na adres mailowy adres poczty elektronicznej.
W obu przypadkach należy zastosować dopisek „Oferta na przeprowadzenie audytu projektu p.n. projektów dofinansowanych z PFRON
Termin składania ofert do dnia 24.03.2025 r. godz. 15.00,
decyduje data wpływu do biura zamawiającego dotyczy wersji papierowych i elektronicznych.
- Oferty złożone po terminie składania ofert podanym powyżej nie będą brane pod uwagę przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert.
- Termin związania ofertą wynosi 7 dni od daty otwarcia ofert przez Zamawiającego.
- W sprawach związanych z zapytaniem dopuszcza się porozumiewanie drogą: telefoniczną Tel. +48 41 307-01-17 lub mailową.
- O wynikach postępowania jego uczestniczy zostaną poinformowani poprzez poprzez upublicznienie wyniku postępowania ofertowego na stronie internetowej Stowarzyszenia: http://www.kielce.psoni.org.pl
- W umowie z Wykonawcą Zamawiający zastrzeże karę umowną na wypadek niewykonania lub niewłaściwego wykonania przez Wykonawcę zobowiązania w wysokości 10% wartości usługi.
- Wykonawca ponosi pełne ryzyko w związku z doręczeniem oferty.
- Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty obciążają Wykonawcę.
- Zamawiający przewiduje możliwość spotkania z wybranymi wykonawcami w celu uzyskania dodatkowych informacji lub przeprowadzenia negocjacji cenowych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- swobodnej weryfikacji ofert,
- unieważnienia procedury ofertowej bez podania przyczyny.
VIII. Kryteria oceny ofert:
cena – 100%